Zasady realizacji zamówień:

  1. Przed złożeniem zamówienia należy zapoznać się z regulaminem naszego sklepu.
  2. Do złożenia zamówienia niezbędne jest założenie konta na stronie sklepu. Przy zakładaniu konta pobieramy od Ciebie tylko i wyłącznie dane niezbędne do realizacji zamówienia. Twoje dane są w 100% bezpieczne. Jesteśmy legalną firmą działającą na terenie Polski. Fakt gromadzenia danych użytkowników jest zgłoszony do GIODO. Gwarantujemy, że nigdy nie wysyłaliśmy oraz nigdy nie będziemy wysyłać SPAM-u na podany adres e-mail.
  3. Produkty objęte promocją oraz wyprzedażą wysyłane są w terminie do 5 dni roboczych, jeśli dojdzie do sytuacji w której zamówionego produktu zabraknie na magazynie zostaniesz poinformowany o okresie oczekiwania. 
  4. Zamówienia staramy się realizować jak najszybciej. Jeśli z jakiejś przyczyny na któryś z produktów będziesz musiał poczekać dłużej niż 5 dni, Twoje zamówienie zostanie wysłane jak najszybciej bez tego produktu. Brakujący produkt wyślemy na nasz koszt tak szybko, jak będzie to możliwe oczywiście. O przebiegu realizacji zamówienia będziemy informować Cię na bieżąco na wskazany adres e-mail.
  5. Zamówienia dostarcza współpracująca z nami firma kurierska. Prosimy o sprawdzenie w obecności kuriera czy przesyłka nie została uszkodzona podczas transportu. Jeśli doszło do uszkodzenia paczki należy odmówić odbioru i spisać stosowny protokół z kurierem, który poinformuje Państwa o przebiegu całej procedury. Jeśli doszło do takiej sytuacji poinformuj nas o tym jak najszybciej. Jeśli taki sam produkt będzie dostępny w magazynie wyślemy go do Ciebie jak tak szybko jak to możliwe. W takim przypadku, na terenie Warszawy gwarantujemy dostarczenie zamówienia na drugi dzień.
  6.  Dla produktów takich jak karmy (przez karmy należy rozumieć wszystkie produkty przeznaczone do spożycia przez kota), masz ustawowe 14 dni roboczych. Wszystkie pozostałe produkty możesz zwrócić w terminie do 365 dni od daty zakupu. Aby dokonać zwrotu należy napisać do nas na adres kontakt@kociraj.com.pl, w tytule wiadomości wpisując słowo "Zwrot", w treści wiadomości podaj tylko który z produktów zwracasz. Ważne aby wiadomość e-mail została wysłana z adresu e-mail zarejestrowanego w sklepie(jeśli piszesz z innego podaj zarejestrowany adres w treści). W ciągu 24 godzin skontaktujemy się z tobą i wyślemy kuriera po zwracany towar, jak tylko kurier doręczy nam przesyłkę co może trwać do 3 dni roboczych, zwrócimy Ci pieniądze. 
  7. Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej, jeśli zależy Ci na dostawie tego samego dnia lub obejrzeniu produktu przed zamówieniem napisz na adres kontakt@kociraj.com.pl, skontaktujemy się z Tobą i postaramy się pomóc. Usługa dostępna tylko na terenie Warszawy i w okolicach do 30 km. 

 Dokładamy wszelkich starań aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży - o czym zostaniesz poinformowany.

Gwarantujemy długi termin ważności sprzedawanych w sklepie karm, korzystamy wyłącznie z bieżących dostaw co może powodować opóźnienia w wysyłce jednak gwarantuje że zakupiona karma jest świeża. 

Dziękujemy za zapoznanie się z zasadami realizacji zamówień, zapraszamy do zakupów.